Aerobik / Siłownia

W Fitness Szoku na nasze klientki czeka profesjonalnie wyposażona sala treningowa. Przyrządy aerobowe takich marek jak Cybex czy SportsArt sprawiają, że ćwiczenia stają się przyjemnością. Przygotowana strefa funkcjonalna i siłowa pod kątem treningów dla Pań pozwoli na ujędrnienie i ukształtowanie pięknej i zdrowej damskiej sylwetki.

 

Fachowa opieka kompetentnie przygotowanych trenerów z dużym doświadczenienm pomogą poprowadzić osoby zaczynające ćwiczenia na sali treningowej, jak i doświadoczonych sportowców. Ogromnym atutem Szoku jest przyjazna i sympatyczna atmosfera.

 

Trening personalny  to indywidualnie dobrany program treningowy, który uwzględnia stan zdrowia i wytrenowania klienta, jego predyspozycje fizyczne, styl życia, jak również osobiste upodobania. Wyznaczone zostają realne do osiągnięcia cele, które są odzwierciedleniem ambicji i potrzeb klienta, jak i zaleceń trenera. Wykwalifikowany i doświadczony trener przygotowuje taki program i pomaga w jego realizacji, monitorując postępy i obserwując zmiany.

 


 
 


 
Fitness to forma ruchu pomagająca uzyskać wymarzoną sylwetkę, poprawić wydolność, wzmocnić i ujędrnić ciało poprzez przyjemność pracy w grupie przy muzyce.
 
Proponujemy różne formy zajęć prowadzone przez wykwalifikowanych i ciągle podnoszących swoje umiejętności instruktorów. Prowadzimy zajęcia wzmacniające, kondycyjne, mentalne i mieszane.
 

 
Rodzaje zajęć:

TRENING FUNKCJONALNY

 
 
Czym jest trening funkcjonalny?
 
Trening funkcjonalny jest nowym trendem w nowoczesnym podejściu do treningu, zarówno w fitnessie jak i w treningu personalnym. Podstawową zasadą, która rządzi budową treningu funkcjonalnego to wielostawowość ćwiczeń (brak ćwiczeń izolowanych) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w ruchach życia codziennego. Złożoność wykonywanych ćwiczeń w treningu funkcjonalnym pociąga za sobą wymuszenie intensywniejszego krążenia krwi, a co za tym idzie, poprawę jego działania oraz wzrost wydolności organizmu - wytrzymałości tlenowej i mięśniowej. Trening funkcjonalny harmonijnie wzmacnia mięśnie całego ciała i symetryzuje je. Wielką zaletą jego jest to, iż aktywuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, mięśnie głębokie oraz posturalne, odpowiadające za prawidłową postawę oraz za zdrowie kręgosłupa. Trening funkcjonalny to trening który pozwoli ci jednocześnie na poprawienie kondycji, przygotowanie do zimowego białego szaleństwa, jak również do pokazania super sylwetki na rozgrzanej słońcem plaży. Trening funkcjonalny jest treningiem prozdrowotnym. Dzięki równomiernej stymulacji całego organizmu wyrównuje napięcia mięśniowe i tonizuje ciało. Dla początkującego adepta, trening funkcjonalny wydawać się może intensywny, lecz jego efekty zauważalne są już po 3 tygodniach regularnych treningów. W przeciwieństwie do treningu z dużymi ciężarami w systemie kulturystycznym, trening funkcjonalny nie pociąga za sobą wzrostu objętości masy mięśniowej (jeśli nie ma takiej potrzeby), a jedynie zwiększenie tonusu i poprawę gęstości mięśnia.
 
ACS
 
System ACS - to innowacyjny system treningu funkcjonalnego, dla każdego! Zajęcia te pozwalają na zbudowanie wspaniałej formy, zarówno przed sezonem letnim jak i zimowym, przy okazji pozwalając na spalenie 900 - 1200 kcal w ciągu godziny zajęć. Dzięki treningowi ACS wzmocnisz działanie mięśni głębokich, aktywujesz i wzmocnisz wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, poprawisz koordynację i wydolność organizmu.
 
Aeroboks
 
Wszechstronny trening stanowiący połączenie elementów technik różnych sztuk walki takich jak: karate, boks, kickboxing oraz zajęć fitness.
Na tych zajęciach łączymy układy choreograficzne z elementami walki: ciosy, uderzenia, bloki, kopnięcia, wymachy. W rytm muzyki kopiemy wyimaginowanego przeciwnika i uderzamy w słabość, którą chcemy w sobie zwalczyć.
 
Trening metaboliczny
 

Trening siłowo-wytrzymałościowy, którego celem jest redukcja masy ciała z równoczesnym podniesieniem poziomu sprawności fizycznej. Jego skuteczność wynika z połączenie Tabaty-nowoczesnej metody treningowej podnoszącej poziom przemienny

Możliwość stopniowania poziomu trudności oraz intensywności ćwiczeń sprawia, że jest to trening dla każdego bez względu na wiek i poziom wytrenowania.

 
BPU
 
Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). 
Wykonywane najczęściej w pozycjach izolowanych gwarantujących najlepsze możliwe skoncentrowanie się na ćwiczonej partii ciała.
Bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, zajęcia polecane dla wszystkich.

 
Interwał
 
Intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych polegająca na łączeniu ćwiczeń cardio (step, hilo, lo impact) naprzemiennie z ćwiczeniami wzmacniającymi. Wykorzystuje się przybory: step, hantle, pałki obciążające, gumy.
 
Pilates
 
W rytmach spokojnej muzyki doskonale wzmocnisz mięśnie głębokie, poprawisz postawę i samopoczucie.
Jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.
Polecany szczególnie  dla osób z problemami z kręgosłupem jako element leczniczy ale i profilaktyczny dla wszystkich

 
Płaski brzuch
30 minut prostych układów choreograficznych nastawionych na spalanie tkanki tłuszczowej, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach, 5 minut stretchingu.
 
Spinning®
 
Program Spinning® to oryginalna i najpopularniejsza seria zajęć z indoor cycling (czyli jazdy na rowerach stacjonarnych) w grupach.
To najlepszy sposób na spełnienie twoich marzeń o wspaniałej kondycji: nie musisz uczyć się skomplikowanych ruchów, jesteś pod opieką wykwalifikowanych trenerów, zaś przy naszej muzyce aż chce ci się naciskać pedały! To najwspanialszy program wyrabiania kondycji jaki istnieje.
 
Zdrowy kręgosłup
 
To zajęcia, które zapobiegają problemom z kręgosłupem.
Wzmacniamy na nich mięśnie odpowiadające za prawidłową postawę i chroniące kręgosłup, likwiduje się też przykurcze. Wykorzystuje się na tych zajęciach ćwiczenia koordynacyjne, rownoważne, oddechowe i rozciągające.
 
Płaski brzuch / trening obwodowy
 

15 minut prostych układów choreograficznych, 20 minut treningu obwodowego poruszającego prawie wszystkie partie ciała podczas każdego ćwiczenia, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach.

 
STEP
 

Zajęcia, podczas których używamy platformy – stepu. Trening polega na stopniowej nauce  choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową.

Instruktor  krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której  spalicie mnóstwo kalorii  i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję  i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa Zajęcia przeznaczone dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.

 
STRETCHING
 

Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.

 
Zumba®
 
Zumba to zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku.
Zumba® jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba jest znakomita dla umysłu, duszy i ciała a przede wszystkim uzależnia!

Mobilne SLIM LEGS

Zgrabna pupa? - Tylko ze slim legs.


Mobilne SLIM BELLY

Odchudzanie może być takie proste!

cennik