Tygodniowy
rozkład zajęć

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
17:00 - 17:55
Zumba®
Marta
09:00 - 09:55
Trening metaboliczny "+"
Patrycja M.
17:00 - 17:55
Trening metaboliczny "+"
Ania P.
09:00 - 09:55
BPU
Patrycja M.
17:00 - 17:55
Trening obwodowy
Marta
10:30 - 11:25
Trening metaboliczny "+"
Ania P.
18:00 - 18:55
BPU
Emilka
17:00 - 17:55
BPU
Marta
18:00 - 18:55
Brazylijska pupa
Patrycja M.
17:00 - 17:55
Trening metaboliczny "+"
Patrycja M.
19:00 - 19:55
Zumba®
Marta
19:00 - 19:55
Trening metaboliczny "+"
Ania P.
18:00 - 18:55
Zumba®
Marta
19:00 - 19:55
Zdrowy kręgosłup
Patrycja
18:00 - 18:55
BPU
Patrycja M.
20:00 - 20:55
Pilates
Bogusia (grupa mieszana)
20:00 - 20:55
Pilates
Bogusia
19:00 - 19:55
Step
Ewa B.
20:00 - 20:55
Pilates
Bogusia
19:00 - 19:55
Trening obwodowy
Marta
20:00 - 20:55
Zumba®
Marta
Aktualnie prowadzone zajęcia Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

BODYCOMBAT™

To energetyczny trening, podczas którego przeistoczysz swoje marzenia o sportach walki w pełną ekspresję, uwolnisz swó

W rytm inspirującej muzyki i przy pomocy skutecznych technik wywodzących się z: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay thai oraz tai chi, rzucasz wyzwanie wyimaginowanemu przeciwnikowi. 

WIĘCEJ

ZWIŃ

BODYPUMP™

To oryginalny program ćwiczeń z wykorzystaniem sztangi, kt&o

Choreografia i muzyka zmienia się co 3 miesiące. Sam możesz zdecydować jaki ciężar jest dla Ciebie odpowiedni i jaką intensywność treningu preferujesz. Osiągniesz efekty treningu w grupie i rezultaty jakich oczekujesz. Zwiększysz swoją siłę
Wykonasz 70-100 powtórzeń na jedną partię ciała, około 800 powtórzeń podczas całego treningu.
Poprawisz swój ogólny stan zdrowia
Wzmocnisz i ukształtujesz swoje mięśnie
Wzmocnisz kości i stawy, unikniesz kontuzji.

WIĘCEJ

ZWIŃ

BPU

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). 

Wykonywane najczęściej w pozycjach izolowanych gwarantujących najlepsze możliwe skoncentrowanie się na ćwiczonej partii ciała.
Bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, zajęcia polecane dla wszystkich.

WIĘCEJ

ZWIŃ

18:00 - 18:55
17:00 - 17:55
09:00 - 09:55
18:00 - 18:55

Brazylijska pupa

Zajęcia bez choreografii, z dużą ilością ćwiczeń wzmacniających i ujędrniających pośladki i uda. 

Zajęcia polecane dla wszystkich.

WIĘCEJ

ZWIŃ

18:00 - 18:55

Express brzuch

20. minutowe ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha i talii.

Zajęcia te są uzupełnieniem treningu w siłowni.

WIĘCEJ

ZWIŃ

Interwał

to trening przedziałowy o wysokiej intensywności.Metoda przerywana tego rodzaju wysiłku, polega na podziale pracy na określone odcinki. Przerwy wypoczynkowe są skrócone, co powoduje wykonywanie każdej następnej pracy na niepełnym wypoczynku.

  Zmienna intensywność w treningu przynosi niezwykle efekty w walce z nadmiarem kilogramów. Co prawda w strefie wysiłkowej na poziomie 60%-70% HRmax (trening aerobowy) spalanie tkanki tłuszczowej odbywa się najszybciej, ale wysoka intensywność treningu interwałowego ma dodatkowe zalety. Aby wykonać tak ogromy wysiłek potrzebujemy dużej ilości energii, tj. tracimy więcej ogólnej ilości kalorii, w porównaniu z treningiem aerobowym. W procesie regeneracji potreningowej również zużywane są kalorie, zatem zużycie energetyczne następuje również po treningu. Utrata kalorii w trakcie poprawnego treningu interwałowego odpowiada jednej godzinie treningu aerobowego. Na sali bardzo często stosuje się odpowiednio dobraną choreografię do czasu wysiłku i odpoczynku, a nawet łączy się kroki aerobikowe z przyrządami.

WIĘCEJ

ZWIŃ

Pilates

Jest metodą mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygl

Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, dlatego całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki, wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

WIĘCEJ

ZWIŃ

20:00 - 20:55
20:00 - 20:55
20:00 - 20:55

Step

Zajęcia, podczas których używamy platformy – stepu. Trening polega na stopniowej nauce trudnej choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową.

Instruktor  krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której  spalicie mnóstwo kalorii  i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję  i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa Zajęcia przeznaczone dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.

WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55

Stretching

Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.


WIĘCEJ

ZWIŃ

Trening metaboliczny "+"

Trening siłowo-wytrzymałościowy, którego celem jest redukcja masy ciała z równoczesnym podniesieniem poziomu sprawności fizycznej. Jego skuteczność wynika z połączenie Tabaty-nowoczesnej metody treningowej podnoszącej poziom przemienny

Możliwość stopniowania poziomu trudności oraz intensywności ćwiczeń sprawia, że jest to trening dla każdego bez względu na wiek i poziom wytrenowania.

WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55
09:00 - 09:55
17:00 - 17:55
17:00 - 17:55
10:30 - 11:25

Trening obwodowy

10 minutowa rozgrzewka, 15-20 minut treningu obwodowego poruszającego  wszystkie partie ciała podczas ćwiczeń, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach.Relaks na koniec zajęć.

Treninig na czas, czyli Ty decydujesz jak szybko i z jakim ciężarem wykonujesz ćwiczenia.

WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55
17:00 - 17:55

Zdrowy kręgosłup

To zajęcia, które zapobiegają problemom z kręgosłupem.

Wzmacniamy na nich mięśnie odpowiadające za prawidłową postawę i chroniące kręgosłup, likwiduje się też przykurcze. Wykorzystuje się na tych zajęciach ćwiczenia koordynacyjne, rownoważne, oddechowe i rozciągające.

WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55

Zumba DZIECI

Taneczne zajęcia dla najmłodszych (6-9lat). Świetna zabawa i relaks dla dzieci.

Zumba® jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy.

WIĘCEJ

ZWIŃ

Zumba®

Zumba to zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku.

Zumba® jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba jest znakomita dla umysłu, duszy i ciała a przede wszystkim uzależnia!

WIĘCEJ

ZWIŃ

17:00 - 17:55
18:00 - 18:55
20:00 - 20:55
19:00 - 19:55