Tygodniowy
rozkład zajęć

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
17:00 - 17:55
ZUMBA® Slim Belly
(obowiązują zapisy) Karolina
17:00 - 17:55
BPU
(obowiązują zapisy) Marta
17:00 - 17:55
Trening metaboliczny "+"
(obowiązują zapisy) Ania P.
17:00 - 17:55
Zdrowy kręgosłup / stretching
(obowiązują zapisy) Ania M.
17:00 - 17:55
Płaski brzuch / trening obwodowy Slim Belly
(obowiązują zapisy) Marta
10:30 - 11:25
BPU
(obowiązują zapisy) Ania P.
17:00 - 17:55
ZUMBA® Slim Belly
(obowiązują zapisy) Karolina
18:00 - 18:55
Interwał
Monika
18:00 - 18:55
ZUMBA® Slim Belly
Marta
18:00 - 18:55
BPU Slim Belly
Ania P.
18:00 - 18:55
ZUMBA® Slim Belly
Karolina
18:00 - 18:55
Aerobox/BPU
Ania P.
19:00 - 19:55
Płaski brzuch / trening obwodowy Slim Belly
Monika
19:00 - 19:55
Step
Ania P.
19:00 - 19:55
Zdrowy kręgosłup
Danusia
19:00 - 19:55
Płaski brzuch / trening obwodowy
Marta
19:00 - 19:55
ZUMBA® Slim Belly
Karolina
20:00 - 20:55
Pilates
Bogusia
20:00 - 20:55
ZUMBA® Slim Belly
Karolina
20:00 - 20:55
Pilates
Bogusia
20:00 - 20:55
ZUMBA® Slim Belly
Marta
20:00 - 20:55
Pilates
Bogusia
Aktualnie prowadzone zajęcia Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

Aerobox

Aerobox to zajęcia, które łączą w sobie klasyczne elementy fitnessu ze sztukami walki, takimi jak karate, boks czy kickboxing. Jednak wbrew pozorom nie jest to sport kontaktowy i nie uczy metod ataku czy obrony przed napastnikami.

Zajęcia przeznaczone są dla szerokiego grona uczestników i zapewniają wszechstronny rozwój.

WIĘCEJ

ZWIŃ

Aerobox/BPU

Aerobox to zajęcia, które łączą w sobie klasyczne elementy fitnessu ze sztukami walki, takimi jak karate, boks czy kickboxing. Połączone ćwiczenia zmacniające i ujędrniające mięśnie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). 


WIĘCEJ

ZWIŃ

18:00 - 18:55

BPU

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). 

Wykonywane najczęściej w pozycjach izolowanych gwarantujących najlepsze możliwe skoncentrowanie się na ćwiczonej partii ciała.
Bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, zajęcia polecane dla wszystkich.

WIĘCEJ

ZWIŃ

17:00 - 17:55
10:30 - 11:25

BPU Slim Belly

Zajęcia na których można korzystać z Mobilnego pasa SLIM BELLY. Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). 


WIĘCEJ

ZWIŃ

18:00 - 18:55

Dance/BPU

30 minut układów choreograficznych oraz ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). 

WIĘCEJ

ZWIŃ

Express brzuch

20. minutowe ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha i talii.

Zajęcia te są uzupełnieniem treningu w siłowni.

WIĘCEJ

ZWIŃ

Interwał

to trening przedziałowy o wysokiej intensywności.Metoda przerywana tego rodzaju wysiłku, polega na podziale pracy na określone odcinki. Przerwy wypoczynkowe są skrócone, co powoduje wykonywanie każdej następnej pracy na niepełnym wypoczynku.

  Zmienna intensywność w treningu przynosi niezwykle efekty w walce z nadmiarem kilogramów. Co prawda w strefie wysiłkowej na poziomie 60%-70% HRmax (trening aerobowy) spalanie tkanki tłuszczowej odbywa się najszybciej, ale wysoka intensywność treningu interwałowego ma dodatkowe zalety. Aby wykonać tak ogromy wysiłek potrzebujemy dużej ilości energii, tj. tracimy więcej ogólnej ilości kalorii, w porównaniu z treningiem aerobowym. W procesie regeneracji potreningowej również zużywane są kalorie, zatem zużycie energetyczne następuje również po treningu. Utrata kalorii w trakcie poprawnego treningu interwałowego odpowiada jednej godzinie treningu aerobowego. Na sali bardzo często stosuje się odpowiednio dobraną choreografię do czasu wysiłku i odpoczynku, a nawet łączy się kroki aerobikowe z przyrządami.

WIĘCEJ

ZWIŃ

18:00 - 18:55

Pilates

Jest metodą mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygl

Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, dlatego całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki, wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

WIĘCEJ

ZWIŃ

20:00 - 20:55
20:00 - 20:55
20:00 - 20:55

Płaski brzuch

30 minut prostych układów choreograficznych nastawionych na spalanie tkanki tłuszczowej, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach, 5 minut stretchingu.


WIĘCEJ

ZWIŃ

Płaski brzuch / trening obwodowy

15 minut prostych układów choreograficznych, 20 minut treningu obwodowego poruszającego prawie wszystkie partie ciała podczas każdego ćwiczenia, 15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywanych w seriach,


WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55

Płaski brzuch / trening obwodowy Slim Belly

Zajęcia na których można korzystać z Mobilnego pasa SLIM BELLY. 15 minut prostych układów choreograficznych, 20 minut treningu obwodowego,15 minut ćwiczeń na mięśnie brzucha.


WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55
17:00 - 17:55

Spalanie tłuszczu

To trening bazującym na podstawowych krokach aerobiku, które łączy się w nieskomplikowane układy.

W tej godzinie tętno utrzymywane jest na poziomie 65-75% maksymalnych możliwości organizmu (około 130 uderzeń/ minutę) przez cały czas trwania zajęć.

WIĘCEJ

ZWIŃ

Step

Zajęcia, podczas których używamy platformy – stepu. Trening polega na stopniowej nauce  choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową.

Instruktor  krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której  spalicie mnóstwo kalorii  i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję  i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa Zajęcia przeznaczone dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.

WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55

Stretching

Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.


WIĘCEJ

ZWIŃ

Trening metaboliczny "+"

Trening siłowo-wytrzymałościowy, którego celem jest redukcja masy ciała z równoczesnym podniesieniem poziomu sprawności fizycznej. Jego skuteczność wynika z połączenie Tabaty-nowoczesnej metody treningowej podnoszącej poziom przemienny

Możliwość stopniowania poziomu trudności oraz intensywności ćwiczeń sprawia, że jest to trening dla każdego bez względu na wiek i poziom wytrenowania.

WIĘCEJ

ZWIŃ

17:00 - 17:55

Zdrowy kręgosłup

To zajęcia, które zapobiegają problemom z kręgosłupem.

Wzmacniamy na nich mięśnie odpowiadające za prawidłową postawę i chroniące kręgosłup, likwiduje się też przykurcze. Wykorzystuje się na tych zajęciach ćwiczenia koordynacyjne, rownoważne, oddechowe i rozciągające.

WIĘCEJ

ZWIŃ

19:00 - 19:55

Zdrowy kręgosłup / stretching


WIĘCEJ

ZWIŃ

17:00 - 17:55

Zumba®

Zumba to zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku.

Zumba® jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba jest znakomita dla umysłu, duszy i ciała a przede wszystkim uzależnia!

WIĘCEJ

ZWIŃ

ZUMBA® Slim Belly

Zajęcia na których można korzystać z Mobilnego pasa SLIM BELLY. Zumba® jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów, latynoska muzyka.


WIĘCEJ

ZWIŃ

17:00 - 17:55
18:00 - 18:55
20:00 - 20:55
18:00 - 18:55
20:00 - 20:55
19:00 - 19:55
17:00 - 17:55